Als u deze nieuwsbrief in onleesbare code krijgt kunt u deze op http://new.multimail.be/sub/MetaalInfo/Nieuwsbrief39.htm online bekijken

Nieuwsbrief 39
donderdag 27 september 2012
I.) Online verkoping uit faillissement Matco Metal bvba
 
Op dinsdag 2 oktober organiseert veilinghuis Troostwijk de online verkoping van Matco Metal bvba in Faillissement. In deze verkoping o.a. volgende belangrijke loten:
Lees verder ...
   
II.1) Groepszakenreis Nord-Pas de Calais
  Nord-Pas de Calais, een dichtbevolkt gebied met ongeveer 4 miljoen inwoners, is de derde belangrijkste Franse industriële regio. Omwille van zijn nabijheid vormt de grensregio voor heel wat Vlaamse ondernemingen de uitgelezen toegangspoort tot de Franse markt. Deze zakenreis focust op business-to-business-afspraken. Inschrijven kan tot en met 10 oktober 2012.
Lees verder …
   
II.2) Groepsstand op MTMS 2013 (ex-Metapro)
  Er wordt een Subcontracting Zone voorzien in de nieuwe technologiebeurs voor de bewerking en transformatie van metaal, kunststof, composieten en hybride materialen.
Lees verder …
   
II.3) Benelux Laser Event 2012 geannuleerd
  Het Benelux Laser Event dat op 2 oktober zou worden gehouden bij VITO in het Belgische Mol is geannuleerd. "De opkomst is niet voldoende om het evenement door te laten gaan", aldus de organisatoren.

Om de potentiële deelnemers enigszins tegemoet te komen, werd wel een alternatief programma opgesteld. Geïnteresseerden kunnen nu kosteloos een rondleiding krijgen in het Belgische lasercentrum met live demonstraties en twee presentaties over laserbewerkingen bijwonen. Nadien is er nog ruimte voor discussie met de mensen van het Lasercentrum gecombineerd met een drankje. Dit zal op 2 oktober - dezelfde dag als het afgelaste evenement - plaatsvinden. Ontvangst is tussen 13.30 en 14.00 uur aan de Boeretang 200 in 2400 Mol.

Inlichtingen: VITO – dhr. Sven VERCAUTEREN – Tel. 014/33.57.16 - sven.vercauteren@vito.be
   
III.) Speciale aanbestedingen voor metaalbedrijven & machineleveranciers
 
  1. Fietstallingen (raamcontract): Antwerpen, 10 oktober 2012.
  2. Onderhouds- en moderniseringswerken mechanica & metaalconstructies: Gent, 16 oktober 2012.
  3. CNC-metaalbewerkingscenter: Zottegem, 17 oktober 2012.
  4. Hef- en tilliften: Brugge, 23 oktober 2012.
  5. Grid en zaalbrug voor ontmoetingscentrum: Zonnebeke, 24 oktober 2012.
  6. Fietstrommels: Antwerpen, 25 oktober 2012.
  7. Kolkenzuiger: Brussel, 25 oktober 2012.
  8. Overdekte fietsenstalling en luifel voor speelplaats: Grimbergen, 26 oktober 2012.
  9. Elektromechanische uitrusting pompstation/bergbezinkingsbekken: Herzele, 26 oktober 2012.
  10. Elektromechanische uitrusting 2 pompstations: Boom + Puurs, 26 oktober 2012.
  11. Tankwagen: Wuustwezel, 5 november 2012.
  12. Grootkeuken in ziekenhuis: Oostduinkerke, 5 november 2012.
  13. Rolkarren: Antwerpen, 6 november 2012.
  14. Grootkeuken in nieuw gemeenschapscentrum: 6 november 2012.
  15. Negen open containers, stationaire pers + twee containers: Dendermonde, 8 november 2012.
  16. Constructie en levering aluminium werkboot: Elsene - Zeebrugge, 8 november 2012.
  17. Zeven of meer CNC-verspaningsmachines: Brussel, 13 november 2012.
Welda Saey Steel

Online verkoping uit faillissement Matco Metal bvba



Op dinsdag 2 oktober organiseert veilinghuis Troostwijk de online verkoping van Matco Metal bvba in Faillissement. In deze verkoping o.a. volgende belangrijke loten:


  • ZAAG-BOORSTRAAT v.v. autom. bandzaagmachine "Behringer" ('02) en CNC boorsysteem "Voortman" V613A ('02) met aan- en afvoerrollenbanen;
  • CNC AFKANTBANK "LVD" PPEB 220/42 en "Haco" PPH 40135;
  • HIGH DEF. PLASMA BRANDSTRAAT "Microstep" HSP 3001.20P ('08), v.v. plasmabrander, traceertoestel en acetyleenbrander; cnc brandstraat "Stako";
  • PARALLELDRAAIBANKEN "Chin Hung" en "TOS"; bandzaagmachine "Behringer"; afkortcirkelzaagmachines "Eisele"; pons-snij-knipmachine "Peddinghaus" Peddiworker 800;
  • groot aantal LASMACHINES "Esab"; puntlasmachine "Nimak";
  • CNC BEWERKINGSCENTRA "Deckel-Maho" DMC 104V ('06) en DMU 100T ('00); CNC DRAAIBANK "Mazak" 250MS;
  • PORTAAL LASROBOT "Cloos" Romat 76S; robotcel "Cloos"; 2x enkelligger bovenloopse
  • HALKRANEN "Abus", cap. 5T en 3,2T; batterij-hefmagneten "Bux";
  • VORKHEFTRUCKS "Daewoo";
  • VERREIKER "Manitou" MRT 2150 M-series Turbo ('04);
  • LICHTE VRACHTWAGENS "Mercedes" en personenwagens w.o. "Audi" Q7 en A4;
  • grote METAALVOORRAAD w.o. staal, alu, inox en brons.
SLUITING: dinsdag 2 oktober, 14.00 u.
KIJKDAG
  • maandag 01 oktober van 09.00 tot 16.00 u.
ADRES: Parklaan 32 – 9690 Kluisbergen
BIEDEN kan via de website: www.TroostwijkAuctions.com
VEILINGSITE: klik hier
Welda Saey Steel

II.1) Groepszakenreis Nord-Pas de Calais

26, 27 en/of 28 november 2012

Nord-Pas de Calais, een dichtbevolkt gebied met ongeveer 4 miljoen inwoners, is de derde belangrijkste Franse industriële regio. Omwille van zijn nabijheid vormt de grensregio voor heel wat Vlaamse ondernemingen de uitgelezen toegangspoort tot de Franse markt.
Na een aantal moeilijke jaren, gekenmerkt door het verval van de mijnbouw, staal- en textielnijverheid, heeft NPC een nieuwe dynamiek gevonden en ontwikkelt de regio zich opnieuw tot een groeigewest.
Zo werd de automobielnijverheid uitgebouwd. Nord-Pas de Calais werd de derde Franse autoregio door de vestiging van zowel automontagebedrijven (o.a. Renault en Toyota) als toeleveranciers.
Belangrijk in de automotive is ook de cluster rond fabrikanten van spoormaterieel in de streek van Valenciennes. Die streek trekt almaar meer logistieke centra naar zich toe, zoals het distributiecentrum van Michelin.

De meest voor de hand liggende groeisector is de logistieke sector, waarbij de regio handig gebruik maakt van zijn gunstige geografische ligging tussen Parijs, Londen en Brussel en de goed uitgebouwde verkeersinfrastructuur (havens, autowegen, TGV en tunnel onder het Kanaal). Ook hier profileert Valenciennes zich, omdat deze streek minder last heeft van overvolle snelwegen.

Ook de metallurgie betekent een belangrijke sector in Nord-Pas de Calais.

Deze zakenreis focust op business-to-business-afspraken.

Het FIT-kantoor in Rijsel maakt voor elk bedrijf een individueel afsprakenprogramma op maat. De afspraken zullen plaatsvinden bij de Franse bedrijven.

• maandag 26 november Briefing-seminarie
Netwerklunch met alle deelnemende bedrijven
Individuele b2b's
• 27 november Individuele b2b's (*)
• 28 november* Individuele b2b's (*)
* Afhankelijk van het aantal afspraken


Inschrijven
Kan tot en met 10 oktober via onze website.

Na inschrijving vragen wij u uw bedrijfsprofiel en desiderata door te geven. Op basis daarvan stelt het FIT-kantoor in Rijsel een op maat gemaakt afsprakenprogramma op. Mocht onverhoopt blijken dat er onvoldoende interesse bestaat voor uw bedrijf en wij geen enkele afspraak kunnen vastleggen, kan u kosteloos annuleren.

Opgelet! Enkel de eerste 25 ingeschreven bedrijven kunnen deelnemen. Wie zich later aanmeldt, komt op een wachtlijst. Snel zijn is dus de boodschap!

Kostprijs
250 euro voor een eerste deelnemer en 125 euro per bijkomende deelnemer
(hotelovernachting en transport NIET inbegrepen).

Transport
Uw afspraken vinden normaalgezien plaats bij de bedrijven zelf. U wordt dus verondersteld met de wagen te komen.

Logies
Als u dit wenst, kan het FIT-kantoor in Rijsel een kamer reserveren. U wordt hierover geïnformeerd na inschrijving. U dient zelf uw logies te betalen, FIT staat enkel in voor de reservatie.

Contact
Evelien STAELENS: tel. 02/504.88.48 - evelien.staelens@fitagency.be
Greta DROSSART: tel. 02/504.87.32 - greta.drossart@fitagency.be

Organisatie: Flanders Investment & Trade Rijsel & Flanders Investment & Trade hoofdzetel Brussel

Welda Saey Steel

II.2) Groepsstand op MTMS 2013 (ex-Metapro)

20 – 22 maart 2012, Brussels Expo


Invent Media, organisator van industriële technologiebeurzen, heeft de opstart aangekondigd van een nagelnieuw beursconcept, uniek voor West-Europa, voor de bewerkingstechnologie van alle industriële materialen.

Metapro, de gevestigde technologiebeurs voor metaalbewerking wordt een technologiebeurs voor de bewerking en transformatie van metaal, kunststof, composieten en hybride materialen. Dit betekent niet alleen een verruiming van de tentoongestelde technologie, maar vooral ook een verruiming van de industriële doelgroepen bezoekers uit de productie.
De verruiming gaat verder gepaard met nieuwe bewerkingstechnologieën zoals rapid prototyping, digital en additive manufacturing, 3D-scanning en printing in de breedte, maar ook in de diepte ; zo wordt de periferie rond de bewerking dieper uitgewerkt (aan- en afvoer halffabricaten, automatisering, productiesoftware, engineering, logistieke systemen).

MTMS 2013 (Materials Transformation & Machining Show) wordt met een oppervlakte van 20.000 m² de eerste Benelux-vakbeurs voor materialenbewerkingstechnologie ( metaal, kunststoffen, composiet en hybride materialen). MTMS vindt plaats van 20 tot 22 maart 2013 in de paleizen 7 en 11 van Brussels Expo.

Individuele stand binnen de groepsstand!
Er wordt een Subcontracting Zone in hal 7 voor VLAMEF-leden (of kandidaat-leden) voorzien. Geïnteresseerde bedrijven die gebruik willen maken van de VLAMEF-groepsstand, kunnen zich melden bij ons secretariaat:
vlamef@unizo.be

De deelnemers hebben recht op een eigen, afzonderlijke stand, maar kunnen gebruik maken van gemeenschappelijke faciliteiten.

Welda Saey Steel

III.1) Raamcontract voor het leveren en plaatsen van fietsstallingen

ANTWERPEN

Duur van het raamcontract: 48 maanden.
De raming van de totale opdracht bedraagt 723.350 EUR, incl. btw.
Borgsom bij toewijzing: 5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental.
Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: tot 180 dagen na 10 oktober 2012.

Deelnemingsvoorwaarden
  • Door een offerte in te dienen voor deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in het KB van 08.01.1996 betreffende de overheidsopdrachten. Het bestuur gaat voort op deze verklaring tot op het ogenblik van gunning. Aan de inschrijver die in aanmerking komt voor gunning wordt vóór de beslissing tot gunning een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst opgevraagd, waaruit blijkt dat aan de gestelde eisen is voldaan. Dit attest mag ten vroegste 3 maanden voor ontvangst door het bestuur uitgereikt zijn. Dit uittreksel kan gevraagd worden bij de Federale Overheidsdienst Justitie, Waterloolaan 115, 1000 Brussel. Tel. 02/542.65.11 - Fax 02/542.70.39 - E-mail info@just.fgov.be. Wanneer de inschrijver een Tijdelijke handelsvennootschap (THV) is, moet voor elke partner van de THV, de bovenvermelde documenten ingediend worden.
  • Zodra blijkt dat een kandidaat-inschrijver zich in een voormelde toestand van uitsluiting bevindt, wordt hij uitgesloten van deelneming aan de opdracht.
  • Iedere valse verklaring is een uitsluitingsgrond voor deelneming aan deze opdracht. Indien na contractsluiting zou blijken dat ten deze een valse verklaring werd afgelegd, kan het contract door de stad Antwerpen eenzijdig en zonder enige schadevergoeding verschuldigd te zijn, ten laste van de wederpartij verbroken worden.
Gunningscriterium: laagste prijs.

Dossier: nr. GAC_2012_1355 (SWBO007546) – (Bestek, inschrijvingsformulier, inventaris en eventuele bijlagen) gratis verkrijgbaar tot vrijdag 5 oktober 2012, 12:00 u.,
  • door te downloaden van de website: https://enot.publicprocurement.be
  • of door e-mail te zenden naar: metaalinfo@adorka.be met vermelding "39-01" in het onderwerp van uw mail. Het dossier wordt dan per kerende teruggemaild.
Nadere inlichtingen
Gemeenschappelijke aankoopcentrale – Leveringen
De heer Jean LAMBERT
Francis Wellesplein 1, 2018 ANTWERPEN
Contactpunt(en): De heer Jean Lambert
Tel. 03/338.25.00- Fax 03/338.20.30
E-mail: OCMW_GAC_Leveringen@ocmw.antwerpen.be

Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen:
woensdag 10 oktober 2012, 09:45 u.
in het GAC Secretariaat, Den Bell, Toren 0212, Francis Wellesplein 1 te 2018 Antwerpen.

Welda Saey Steel

III.2) Onderhouds- en moderniseringswerken mechanica & metaalconstructies

GENT

De opdracht betreft het uitvoeren van onderhouds- en moderniseringswerken "mechanica", op basis van inhuurpersoneel, in gebouwen eigendom van of in gebruik door de Universiteit Gent, met ingang van januari 2013.

Mechanica-werken omvatten onderhouds- en herstellingswerken aan metalen buitenschrijnwerk, hekkens, poorten, auditoriumzitjes, ... en maatwerk kleine metalen constructies, laswerk en sleutelbeheer. Laswerk maakt eveneens deel uit van deze aanbesteding. Om deze werken uit te voeren worden zes voltijdse krachten ingehuurd.

De overeenkomst wordt aangegaan voor de duur van 1 jaar (ten vroegste 1.1.2013 - 31.12.2013). De Universiteit Gent kan het contract van jaar tot jaar verlengen en dit tot uiterlijk 31 december 2017.

Borgsom bij toewijzing: 5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental.
Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: tot 120 dagen na 16 oktober 2012.

Deelnemingsvoorwaarden
  1. Passende bankverklaringen, waaruit de kredietwaardigheid van de inschrijver blijkt.
  2. Bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
  3. Referentielijst: lijst van de voornaamste soortgelijke prestaties - analoog aan deze die het voorwerp uitmaken van onderhavige aanbesteding - die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht, met vermelding van hun bedrag, de data van uitvoering en de publiek- en privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
  4. Minimum twee referenties moeten worden gestaafd door certificaten:
    • voor diensten aan een overheid: de certificaten moeten door de bevoegde overheid zijn opgesteld of goedgekeurd.
    • voor diensten aan privaatrechtelijke personen: de certificaten moeten worden opgesteld door deze personen, of bij ontstentenis door een verklaring van de dienstverlener.
  5. Een verklaring waarin de technici of de technische diensten opgegeven worden die deel uitmaken van de onderneming en te werk gesteld zullen worden voor de uitvoering van onderhavige opdracht. Deze lijst van het personeel dient ook de kwalificatie en specialiteit (= aard van de door de betrokkene uitgevoerde werken, aantal jaren ervaring, ....) van het betrokken personeelslid op te geven.
  6. Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren
  7. Kwaliteitscertificaten: de dienstverlener moet in het bezit zijn van een VCA - veiligheidsattest of gelijkwaardig
  8. Rechtspersonen moeten de namen en beroepskwalificaties opgeven van het personeel dat met de uitvoering van de dienstverleningsopdracht wordt belast.
Gunningscriterium: laagste prijs.

Dossier nr. UGENT/DGFB/2012/016
gratis verkrijgbaar:
  • door te downloaden van de website: https://enot.publicprocurement.be
  • of door e-mail te zenden naar: metaalinfo@adorka.be met vermelding "39-02" in het onderwerp van uw mail. Het dossier wordt dan per kerende teruggemaild.
Nadere inlichtingen
Universiteit Gent
De heer Peter WILLAERT
Sint-Pietersnieuwstraat 25, 9000 GENT
Tel. 09/264.79.11 – Fax 09/264.35.96

Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen:
dinsdag 16 oktober 2012, 11:30 u.
in Universiteit Gent, Rectoraat 2 - gelijkvloers, Sint-Pietersnieuwstraat 25 te 9000 Gent, vergaderzaal "Recto-Verso".

Welda Saey Steel

III.3) CNC-metaalbewerkingscenter

ZOTTEGEM

Ten behoeve van het Provinciaal Technisch Instituut te Zottegem zal een CNC-metaalbewerkingscenter worden aangekocht.Afhankelijk van de inschrijvingsprijzen en het beschikbare budget zullen bij de aankoop van het CNC-bewerkingscenter geen, één of meerdere van de volgende opties worden aangekocht:
  1. Gereedschapshouders met bijhorende sleutels. Deze optie is een voorstel en niet bindend. Een alternatieve aanbieding wordt door de inschrijver duidelijk omschreven.
  2. Voorbereiding voor latere plaatsing van een 4de as
  3. Extra softwarepakketIndien het budget in 2012 ontoereikend is voor de eventuele aankoop van de opties, kunnen deze eventueel in 2013 worden besteld.
Plaats van levering: Provinciaal Technisch Instituut Zottegem, Sabina van Beierenlaan 35 te 9620 Zottegem.

Borgsom bij toewijzing: 5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental.
Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: tot 120 dagen na 17 oktober 2012.

Deelnemingsvoorwaarden
  • recent RSZ-attest;
  • verklaring op eer zich niet in een situatie te bevinden, omschreven in de uitsluitingsclausules die zijn opgenomen in artikel 69 van het KB van 08.01.1996.
  • een lijst van de voornaamste leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht, hun bedrag, data en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
  • De inschrijver vermeldt welke firma's of scholen dezelfde machine gebruiken.
Gunningscriteria
  1. Prijs. Weging 60
  2. Technische vereisten. Weging 20
  3. Veiligheid. Weging 10
  4. Service. Weging 10.
Dossier nr. 2012044 (bestek)
gratis verkrijgbaar tot donderdag 12 oktober 2012
door aanvraag per mail aan:
diane.rochtus@oost-vlaanderen.be
of aankoopdienst@oost-vlaanderen.be

Nadere inlichtingen
Provincie Oost-Vlaanderen
Mevrouw Diane ROCHTUS
Gouvernementstraat 1, 9000 Gent
Tel. 09/9267.84.56 – Fax 09/267.83.96
E-mail: diane.rochtus@oost-vlaanderen.be

Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen:
woensdag 17 oktober 2012, 10:00 u.
bij de dienst Aankoop, Transport en Verzending van de Provincie Oost-Vlaanderen (departement Logistiek), Gouvernementstraat 22-24, lokaal 1.09 te 9000 Gent.

Welda Saey Steel

III.4) Hef- en tilliften

BRUGGE

Algemene offerteaanvraag voor het leveren en plaatsen van hef- en tilliften en opstaphulpen.
Uitvoeringstermijn: 03/12/2012 – 31/12/2015.
Lot 1: elektrische actieve tillift
Lot 2: elektrische passieve tillift
Lot 3: opstaphulpmiddel.
Lot 3: badlift.

Borgtocht: geen.
Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: tot 240 dagen na 23 oktober 2012.


Deelnemingsvoorwaarden: zie bestek.

Gunningscriteria
  1. Ergonomie en gebruiksvriendelijkheid (cliënt -personeel): 20 punten
  2. Veiligheid (cliënt -personeel)-onderhoudsvriendelijkheid: 20 punten
  3. Technisch evaluatie (onderdelen,onderhoud, interventie, betere waarborg dan gevraagd…..): 20 punten.
  4. Prijs: 40 punten.
Dossier nr. OCMW Brugge-hef- en tilliften 2012-2015-F02_0
gratis verkrijgbaar:
  • door te downloaden van de website: https://enot.publicprocurement.be
  • of door e-mail te zenden naar: metaalinfo@adorka.be met vermelding "39-04" in het onderwerp van uw mail. Het dossier wordt dan per kerende teruggemaild.
Nadere inlichtingen
OCMW Brugge
Dhr. Jean VAN HOORNWEDER
Ruddershove 4, 8000 Brugge
Tel. 050/32.75.93 – Fax 050/32.73.33
E-mail: jean.vanhoornweder@ocmw-brugge.be

Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen:
dinsdag 23 oktober 2012, 10:00 u.
in het OCMW Brugge, Ruddershove 4, 8000 Brugge
Alleen de inschrijvers die een offerte hebben ingediende mogen de opening van de offertes bijwonen.

Welda Saey Steel

III.5) Grid en zaalbrug

ZONNEBEKE

Onderhandelingsprocedure voor het leveren van grid en zaalbrug (perceel 9.4) voor het Ontmoetingscentrum te Beselare, Geluwestraat 36. De opdracht moet voltooid zijn binnen een termijn van 60 kalenderdagen.

Foto: Theater De Willem

Gunningscriteria
  1. op technische documentatie. Weging: 45
  2. op de prijs (regel van drie). Weging: 35
  3. op de waarborgtermijn. Weging: 20.
Dossier nr. L 971/9.4
kan afgehaald worden bij TTAS tegen betaling van 50-EUR na afspraak bij
TTAS bvba
De heer Marc LAMBERT
Blekerijstraat 30/001, 9000 Gent
tel. 09/233.79.30 – e-mail: info@ttas.be.
bij wie ook nadere inlichtingen te verkrijgen zijn.

Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen:
woensdag 24 oktober 2012, 10:00 u.
in de Raadszaal van het Gemeentehuis, Langemarkstraat 8 te 8980 Zonnebeke

Welda Saey Steel

III.6) Fietstrommels

ANTWERPEN

Raamovereenkomst van 4 jaar voor de levering en de plaatsing van fietstrommels.

Foto: Velo-Boxx (Culobel nv)

De opdracht bestaat uit de levering en plaatsing van afsluitbare fietstrommels in de stad Antwerpen. De leveringsplaats zal, per fietstrommel afzonderlijk, voorafgaandelijk aan de levering, op een partiële bestelbon door de aanbestedende overheid worden bekendgemaakt.

De wijze van aanduiding van de leveringsplaats en de leveringsdatum worden conform de bepalingen van het bestek geregeld. De leveringstermijn geldt per trommel en vormt een onderdeel van de offerte, die bij de gunning zal worden beoordeeld.
De leveringstermijn bedraagt maximaal 3 maanden vanaf ontvangst van de partiële bestelbon. De fietstrommels die in het kader van deze opdracht worden geleverd en geplaatst voldoen zoveel mogelijk aan de technische beschrijving en de specificaties opgesomd in deel II 'Technische bepalingen' van het bestek.

De opdrachtnemer zal verder ook instaan voor het curatief onderhoud na de waarborgperiode, tegen een vastgelegde uurprijs. Het aantal fietstrommels dat zal worden besteld tijdens de duur van de raamovereenkomst wordt geschat op minimaal 10 en maximaal 30. Deze aantallen zijn richtinggevend en binden de aanbestedende overheid op geen enkele wijze. De opdrachtnemer kan dus geen schadevergoeding eisen ingeval de vooropgestelde aantallen niet worden bereikt.

Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: 120 dagen vanaf 25/10/2012.

Deelnemingsvoorwaarde
Minimum drie verschillende referenties m.b.t. de levering en plaatsing van fietstrommels tijdens de voorbije drie jaar. Opdat een referentie in aanmerking wordt genomen, moet bij elke referentie minimum de volgende gegevens bevatten:
  • Naam van de opdrachtgever met vermelding van de contactpersoon en de contactgegevens (e-mail, telefoon, .)
  • Grootte van de referenties (aantal fietstrommels geleverd en geplaatst bij de opdrachtgever)
De referenties worden ingevuld op de referentielijst zoals toegevoegd aan bijlage 2 van het bestek.

Gunningscriteria
  1. Prijs. Weging: 100
  2. Kwaliteit van de fietstrommels. Weging: 100
  3. Geboden waarborg. Weging: 25
  4. Leverings- en plaatsingstermijn. Weging: 25.
Dossier nr. GAPA-20120911-levering en plaatsing fietstrommels-F02_0
gratis verkrijgbaar: Nadere inlichtingen
Gemeentelijk Autonoom Parkeerbedrijf Antwerpen
De heer Hendrik HEIREMANS
Jordaenskaai 25, 2000 Antwerpen
Tel. 03/727.16.66 – Fax 03/727.16.70
E-mail: hendrik.heiremans@gapa.antwerpen.be

Uiterst tijdstip voor ontvangst inschrijvingen:
donderdag 25 oktober 2012, te 10:00 u.

Welda Saey Steel

III.7) Kolkenzuiger

BRUSSEL

Opdracht voor het leveren van één kolkenzuiger en de overname van een afgeschreven kolkenzuiger voor het departement Wegeniswerken, Ruimingskaai 1 te 1000 BRUSSEL.
Geraamde waarde zonder btw: 198.347,11 EUR .

Deelnemingsvoorwaarden
  1. een ondertekende en gedateerde verklaring van de inschrijver die bevestigt dat hij zich niet bevindt in één van de situaties vermeld in artikel 43, §§ 1 en 2, punten 1 tot 4, van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 ;
  2. in orde zijn met zijn bijdragen aan de sociale zekerheid ;
  3. in orde zijn met zijn verplichtingen inzake directe en indirecte belastingen: attest 276C2 voor de directe belastingen en recent BTW-uittreksel of verklaring van de BTW-administratie voor de indirecte belastingen ;
  4. de 3 voornaamste met het voorwerp van de opdracht vergelijkbare leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht met vermelding van hun bedrag, hun datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren:
    • indien het leveringen aan een overheid betreft, moet hun uitvoering aangetoond worden door certificaten die door de bevoegde overheid zijn opgesteld of geviseerd ;
    • indien het gaat om leveringen aan privaatrechtelijke personen, wordt hun uitvoering aangetoond door certificaten opgesteld door de koper; bij ontstentenis daarvan is een verklaring van de leverancier toegelaten die bevestigd dat de leveringen uitgevoerd werden.
Gunningscriteria
  1. Technische kwaliteit van het voorgestelde materiaal: - capaciteit van de slibtank (10 punten) - technische kwaliteit van het onderstel (15 punten) - technische kwaliteit van de bovenbouw (15 punten). Weging: 40.
  2. Prijs. Weging: 40.
  3. De aard, omvang en duur van de waarborg (werkloon en stukken, schilderwerk van het koetswerk, roest, ...). Weging: 20.
Dossier nr. Centrale d'achats-CDA/004889/LWG-F02_0
gratis te verkrijgen tot vrijdag 19 oktober 2012, 11:00 u., bij de
Stad Brussel – Aankoopcentrale
Centraal secretariaat, bureau D12
Negende Linielaan 39, 1000 Brussel
Tel. 02/279.42.00 – Fax 02/279.42.53
E-mail: cda.sec.cen@brucity.be
waar ook nadere inlichtingen te verkrijgen zijn.

Uiterst tijdstip voor ontvangst en openbare opening inschrijvingen:
donderdag 25 oktober 2012, te 11:00 u.
in lokaal C08b op de tussenverdieping, Negende Linielaan 39 te 1000 Brussel

Welda Saey Steel

III.8) Overdekte fietsenstalling en luifel voor speelplaats

GRIMBERGEN

Afbraak van een bestaande luifel en oprichting van een nieuwe overdekte fietsenstalling en luifel voor de speelplaats, Prinsenstraat 17-19 te 1850 Grimbergen.

Verdeling in 2 percelen. Er dienen offertes te worden ingediend voor één of beide percelen:
  • Perceel 1: afbraak bestaande luifel en oprichting nieuwe overdekte fietsenstalling en luifel.
  • Perceel 2: technische installatie elektriciteit en verlichting volgens bestek en plannen (uitbreiding van bestaande installatie).
Borgsom: 5 % van de oorspronkelijke aannemingssom.
Gunningscriterium: laagste prijs.

Dossier nr. V.B.15251.2
te verkrijgen aan 70-EUR
door overschrijving op rek.nr. BE33.0013.0339.3646
van de vzw Schoolbestuur Prinsenhof.

Nadere inlichtingen
vzw Schoolbestuur Prinsenhof
Dhr. Koen GEVERS, Directeur
Prinsenstraat 17 – 19, 1850 GRIMBERGEN
Tel. 02/270.94.80 – Fax 02/270.91.40
E-mail: directiekoen@gmail.com

Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen:
vrijdag 26 oktober 2012, 09:00 u.
in het Prinsenhof, kantoor van de directeur, Prinsenstraat 17-19, 1850 Grimbergen.

Welda Saey Steel

III.9) Elektromechanische uitrusting pompstation/bergbezinkingsbekken

HERZELE

De opdracht heeft tot doel het installeren van de elektromechanische uitrusting van één of meerdere pompstation(s)/bergbezinkingsbekken(s) voor Project 20.026/2 - Herzele, PS Molenstraat.
Dit omvat hoofdzakelijk de volgende werken:
  • leveren, monteren, in dienst stellen en bijstand verlenen tijdens de proefperiode van de elektromechanische uitrusting van een pompstation.
  • op eigen kosten herstellen van alle gebreken die zich voordoen tot het einde van de waarborgperiode.
Uitvoeringstermijnen
  • 90 kalenderdagen voor de fabricage van alle materialen
  • 30 kalenderdagen voor de montage tot een werkingsklaar geheel
  • 30 kalenderdagen voor de proefperiode.
Deelnemingsvoorwaarden
  • Erkenning als aannemer in categorie L2, klasse 1 (Pomp- en turbinestations uitrusten).
  • Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen.
Gunningscriterium: laagste prijs.

Dossier Project 20.026 - Lot 2
gratis verkrijgbaar:
  • door te downloaden van de website van Aquafin onder het luik 'Opdrachten voor technische partners' met een link naar het e-tendering platform
  • door te downloaden van de website: https://enot.publicprocurement.be
  • kan mits expliciete aanvraag via CO-TOADM@aquafin.be en met duidelijke vermelding van de contactgegevens (naam en adres) op elektronische drager aangevraagd worden
  • of door e-mail te zenden naar: metaalinfo@adorka.be met vermelding "39-09" in het onderwerp van uw mail. Het dossier wordt dan per kerende teruggemaild.
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden via het e-tendering platform: https://eten.publicprocurement.be
Een handleiding voor het elektronisch indienen van de offerte bevindt zich eveneens op deze website.

Nadere inlichtingen
Aquafin nv - Directie Infrastructuur
Dhr. Wim PAUWELS
Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar
Tel. 03/450.45.11 – Fax 03/450.41.85
E-mail: wim.pauwels@aquafin.be

Uiterst tijdstip voor ontvangst en openbare opening inschrijvingen:
vrijdag 26 oktober 2012, 11:00 u.
bij de nv Aquafin, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar

Welda Saey Steel

III.10) Elektromechanische uitrusting 2 pompstations

BOOM + PUURS

De opdracht heeft tot doel het installeren van de elektromechanische uitrusting van twee pompstations:
Project 22.244B/2 - Boom, PS Vijver school-Blauwstraat.
Project 22.323/2 - Puurs, PS Hof ter Bollen.
Dit omvat hoofdzakelijk de volgende werken:
  • leveren, monteren, in dienst stellen en bijstand verlenen tijdens de proefperiode van de elektromechanische uitrusting van een pompstation.
  • op eigen kosten herstellen van alle gebreken die zich voordoen tot het einde van de waarborgperiode.
Het bouwkundig gedeelte van het pompstation maakt voorwerp uit van een afzonderlijke aanbesteding.

Uitvoeringstermijnen
Voor beide opdrachten:
  • 90 kalenderdagen voor de fabricage van alle materialen
  • 30 kalenderdagen voor de montage tot een werkingsklaar geheel
  • 30 kalenderdagen voor de proefperiode.
Deelnemingsvoorwaarden
  • Erkenning als aannemer in categorie L2, klasse 1 (Pomp- en turbinestations uitrusten).
  • Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen.
Gunningscriterium: laagste prijs.

Dossier projecten 22.244B & 22.323
gratis verkrijgbaar:
  • door te downloaden van de website van Aquafin onder het luik 'Opdrachten voor technische partners' met een link naar het e-tendering platform
  • door te downloaden van de website:
    https://enot.publicprocurement.be
  • kan mits expliciete aanvraag via CO-TOADM@aquafin.be en met duidelijke vermelding van de contactgegevens (naam en adres) op elektronische drager aangevraagd worden
  • of door e-mail te zenden naar: metaalinfo@adorka.be met vermelding
    "39-10" in het onderwerp van uw mail. Het dossier wordt dan per kerende teruggemaild.
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden via het e-tendering platform: https://eten.publicprocurement.be
Een handleiding voor het elektronisch indienen van de offerte bevindt zich eveneens op deze website.

Nadere inlichtingen
Aquafin nv - Directie Infrastructuur
Dhr. Wim PAUWELS
Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar
Tel. 03/450.45.11 – Fax 03/450.41.85
E-mail: wim.pauwels@aquafin.be

Uiterst tijdstip voor ontvangst en openbare opening inschrijvingen:
vrijdag 26 oktober 2012, 10:30 u.
bij de nv Aquafin, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar.

Welda Saey Steel

III.11) Tankwagen

WUUSTWEZEL

De brandweer van Wuustwezel wenst een tankwagen 8000 l 4x4 aan te schaffen. Dit voertuig zal worden ingezet om:
  • water aan te voeren bij alle types van 'klassieke' brandbestrijding zoals woningbranden, voertuigbranden, industriële branden, ...,
  • water aan te voeren en bluswerkzaamheden te verrichten bij natuurbrandbestrijding in moeilijk terrein,
  • reinigen wegdek (afspuiten),
  • openspuiten riolen,
  • ...
Leveringsadres: Brandweerkazerne, A. Blommaertstraat 3 te 2990 Wuustwezel-Centrum.

Borgsom bij toewijzing: 5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental.
Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: tot 60 dagen na 05/11/2012.

Deelnemingsvoorwaarden
  • Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 43 van het K.B. van 08.01.1996 betreffende de overheidsopdrachten.
  • Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.
  • Een lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht.
Gunningscriteria
  1. Prijs. Weging 30
  2. Technische waarde. Weging 30
  3. Dienst naverkoop. Weging 30
  4. Leveringstermijn. Weging 10
Dossier nr. BW 1201 gratis verkrijgbaar bij
Gemeente Wuustwezel
De heer Erik JANSSEN
Gemeentepark 1, 2990 WUUSTWEZEL
Tel. 03/690.19.20 – Fax 03/690.46.02
E-mail: wuustwezel@brandweervlaanderen.be
bij wie ook nadere inlichtingen te verkrijgen zijn.

Uiterst tijdstip voor ontvangst en openbare opening inschrijvingen:
maandag 5 november 2012, 11:00 u.
in het Gemeentehuis van Wuustwezel.

Welda Saey Steel

III.12) Grootkeuken in ziekenhuis

OOSTDUINKERKE

Deze opdracht betreft de inrichting van een grootkeuken van het ziekenhuis Koningin Elisabeth Instituut vzw, Dewittelaan 1, 8670 OOSTDUINKERKE;

In deze keuken zullen dagelijks ongeveer 400 maaltijden gemaakt worden. De keuken bevindt zich op kelderniveau, op de vijfde verdieping bevindt zich de cafetaria met daarin een beperkte freeflow, die ook deel uitmaakt van deze aanbesteding.

De ruwbouwwerken (wind- en waterdicht), de afbouw (tot afgewerkt geheel) en de technieken (ook inclusief de technische voorzieningen voor de grootkeuken) zijn reeds gegund. De ruwbouwwerken zijn aangevat eind 2011, de afbouwwerken starten eind 2012.

Een deel van de toestellen wordt gerecupereerd uit de bestaande keuken: van bijna alle toestellen is de verhuis inbegrepen in deze offertevraag. De coördinatie van de volledige keuken, met nieuwe én ook bestaande toestellen, maakt deel uit van deze aanbesteding. Na uitvoering van dit werk moet een keuken in zijn totaliteit perfect uitgerust zijn en klaar staan voor gebruik.

Tijdens de afwerkingsfase is de aannemer afbouw de hoofdaannemer en verantwoordelijk voor de coördinatie met de nevenaannemers op de werf . De keukenbouwer is ook een nevenaannemer en zal gelijktijdig aan het werk zijn met de aannemers technieken (elektro en zwakstroom, HVAC, liften, medische gassen en sanitair), de afbouwer (hoofdaannemer) en de aannemer maatmeubilair. Het werk houdt ook in het verlenen van alle nodige bijstand aan de hoofdaannemer om de planning vlot te laten verlopen.

Geraamde waarde zonder btw: tussen 400.000,00 en 500.000,00 EUR.

Uitvoeringstermijn: 90 dagen (vanaf de gunning van de opdracht).

Borgtocht: 5 % van de oorspronkelijke aannemingssom met vrijgave volgens de bepalingen van typebestek VL100. Maandelijkse betalingen in mindering, op basis van een schuldvordering.

Deelnemingsvoorwaarden
  1. Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke- of overheidsinstantie.
  2. Een origineel RSZ-attest 2e kwartaal 2012.
  3. Een recent attest van de controle van de belastingen waaruit blijkt dat de aannemer geen fiscale schulden heeft.
  4. Passende bankverklaringen.
  5. Voorleggen van balansen, uittreksels uit balansen of jaarrekeningen van de onderneming.
  6. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet in werken van de onderneming over de laatste drie boekjaren.
  7. Kopie van de inschrijving op de lijst van de erkende aannemers met vermelding van de categorie of ondercategorie en klasse. De inschrijver moet erkend zijn in categorie T4 klasse 4.
  8. Studie- of beroepskwalificaties van de aannemer en / of van het ondernemingskader en, in het bijzonder van de verantwoordelijke(n) voor de leiding van de werken alsook de contactpersoon voor het project.
  9. Een lijst van de werken van klasse 4, uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaar door de aannemer
  10. Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de onderneming en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste 3 jaren
  11. Een beschrijving van drie projecten waarbij de kostprijs van de installatie van de keuken(vloeren, wanden, plafonds, binnenschrijnwerk, schilderwerken, signalisatie, vaste uitrusting niet inbegrepen) minstens 500 000 EUR bedroeg, gerealiseerd tijdens de laatste 5 jaren, met getuigschriften van goede uitvoering door de opdrachtgever. Het getuigschrift bevat tevens het bedrag, het tijdstip en de plaats van de uitvoering.
Dossier nr. P047.010
(inplantingsplannen, overzichtsplannen en exemplarische snedes en grondplannen die een idee geven van de aard en de omvang van de opdracht) te verkrijgen tot 8 oktober 2012
door overschrijving van 100 EUR op rekeningnummer 735-0217262-67 van
wdog architecten, Hopstraat 47, 1000 Brussel.
Graag het adres voor toezending vermelden op de overschrijving of het betalingsbewijs met alle gegevens doorfaxen. Dossiers kunnen niet afgehaald worden.

Nadere inlichtingen
thv wdog architecten - BEC ingenieurs
T.a.v. Ir-Arch. Kristien VERHAEGHEN
Hopstraat 47, 1000 BRUSSEL
Tel. 02/537.40.88 – Fax 02/502.70.36
E-mail: kristien.verhaeghen@wdog.be

Openbare opening inschrijvingen:
maandag 5 november 2012, 10:30 u.
in het Koningin Elisabeth Instituut vzw, Dewittelaan 1 in 8670 Oostduinkerke
Zaal duin op de vierde verdieping.

Welda Saey Steel

III.13) Rolkarren

ANTWERPEN

Algemene offerteaanvraag voor het afsluiten van een raamcontract voor de levering van rolkarren met onderhoudscontract voor de brandweer Antwerpen, Noorderlaan 69.
Het contract wordt afgesloten voor een periode van 4 jaar.

Borgtocht bij toewijzing: 5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental.
Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: 120 dagen.

Gunningscriteria
  1. Kwaliteit. Weging 60
  2. Prijs. Weging 40.
Dossier nr. GAC_2012_1288
gratis verkrijgbaar Nadere inlichtingen
Stad Antwerpen
Mevrouw Shanti VAN ROMPAEY
Grote Markt 1, 2000 ANTWERPEN
Tel. 03/338.25.00 – Fax 03/338.20.30
E-mail: OCMW_GAC_leveringen@ocmw.antwerpen.be

Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen:
dinsdag 6 november 2012, 10:15 u.
in het GAC, Den Bell Toren 0212, Francis Wellensplein 1 te 2018 Antwerpen.

Welda Saey Steel

III. 14) Grootkeuken in nieuw gemeenschapscentrum

KINROOI

Bouwen van een gemeenschapscentrum - Perceel 5: grootkeuken.
Uitvoeringstermijn: 75 werkdagen.
Geraamde waarde zonder btw: 99.746,00 EUR

Borgtocht: 5 % van het toewijzingsbedrag excl. BTW. Het aldus bekomen bedrag wordt afgerond naar het hoger tiental. De borgtocht dient gesteld bij de Deposito- en Consignatiekas of bij een gelijkaardige openbare instelling. Het bewijs van borgtocht dient verstrekt te worden binnen de 30 kalenderdagen volgend op de dag van de gunning van de opdracht (of uiterlijk ten laatste samen met de eerste schuldvordering, anders wordt het bedrag integraal ingehouden tot voorlegging van het betreffend bewijs).

Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: 120 dagen.

Deelnemingsvoorwaarden
  • Bij offerte ingediend door een gevolmachtigde, het bewijs van bevoegdheden van de gevolmachtigde bij te voegen.
  • RSZ-attest in de zin van artikel 17bis & 1 of 2 van het KB van 8 januari 1996.
  • Vereiste erkenning: categorie T4, klasse 1.
Gunningscriteria
  1. Prijs. Weging 30
  2. Technische waarde. Weging 30
  3. Gebruiksgemak. Weging 20
  4. Waarborg. Weging 10
  5. Esthetisch aspect. Weging 5
  6. Referenties. Weging 5
Dossier "Perceel 5: grootkeuken"
wordt toegestuurd/kan afgehaald worden na betaling van 60,00 EUR (incl. verzending en BTW) op rek.nr.
BE40.4590.0821.6163 van Ir-Arch. J. VERLAAK, Heerweg 30, 3640 Kinrooi.

Nadere inlichtingen
Ir. Architect Jean VERLAAK
Heerweg 30, 3640 KINROOI
Ter attentie van: Jean Verlaak
Tel. 089/56.44.18 - Fax 089/56.38.79
E-mail: info@architectverlaak.be
Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen:
dinsdag 6 november 2012, 11:00 u.
in het Gemeentehuis van Kinrooi, zaal B7, Breeërsteenweg 146, 3640 Kinrooi.

Welda Saey Steel

III.15) Negen open containers, stationaire pers + twee containers

DENDERMONDE

Opdracht voor de levering van 8 open 36m³ containers voor tuinafval voor de containerparken en 1 open 36m³ container voor de werf van Verko. Alsook de levering van een stationaire pers voor grofvuil voor het containerpark Wetteren met 2 bijhorende 36m³ containers. Er wordt ook prijs gevraagd voor de overname van 10 gebruikte open 20m³ containers.

Er dienen offertes te worden ingediend voor een of meer percelen.
  1. Perceel 1: leveren 9 open containers 36m³. (Geraamde waarde: 45.000 EUR.)
  2. Perceel 2: levering en indienststelling van een stationaire pers met 2 bijhorende 36m³ containers. (Geraamde waarde: 20.000 EUR.)
  3. Perceel 3: de overname van 10 gebruikte open 20m³ containers. (Geraamde waarde: 5.000 EUR.)
Dit betekent een geraamde totale waarde zonder BTW van 60.000-EUR.

Borgtocht: 5 % van het totaal bedrag, excl. BTW, van de opdracht. Het aldus bekomen bedrag wordt afgerond naar het hogere tiental in euro. Indien de uitvoeringstermijn dertig kalenderdagen niet overschrijdt, is een borgtocht niet vereist.

Deelnemingsvoorwaarden
  • Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 43 van het koninklijk besluit van 08.01.1996 betreffende de overheidsopdrachten. De aanbestedende overheid zal de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijver wiens offerte het beste gerangschikt is. Daartoe zal zij de betrokken inschrijver vragen via de snelste middelen en binnen de termijn die zij aanduidt, de inlichtingen of documenten te leveren die toelaten zijn persoonlijke toestand na te gaan.
  • RSZ-attest waaruit blijkt dat de inschrijver in orde is met de bijdragen aan de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid.
  • Document, uitgereikt door een rechtelijke of overheidsinstantie, waaruit blijkt dat de inschrijver niet in staat van faillissement, gerechtelijk akkoord of vereffening verkeert.
  • Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een rechtelijke of overheidsinstantie waaruit blijkt dat de inschrijver niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit in het gedrang brengt.
  • Een attest waaruit blijkt dat je in orde bent met de betaling van je belastingen (fiscaal attest).
  • Passende bankverklaringen of het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
  • De inschrijver moet over de volgende technici en technische diensten beschikken: technici en technische diensten die instaan voor het in dienst stellen, het onderhoud en reparaties aan de goederen. Bij zijn offerte voegt de inschrijver een lijst met de technici en technische diensten waarover hij beschikt.
  • Minstens 3 relevante referenties van analoge leveringen tijdens de laatste 3 jaar. Indien het leveringen aan overheden betreft, worden de leveringen aangetoond door certificaten die door de bevoegde overheid zijn opgesteld of goedgekeurd. Indien het gaat om leveringen aan privaatrechtelijke personen worden de leveringen aangetoond door certificaten opgesteld door deze personen, of bij ontstentenis, door een verklaring van de inschrijver.
Bestek nr. "Verko-CP Containers 2012-F02_0"
te verkrijgen tot 31 oktober 2012, 10:00 u.
door contante betaling van 15 euro bij afhaling op onderstaand adres
of door overschrijving van 15 euro op het rekeningnr. 737-2240150-75.

Nadere inlichtingen
Verko
Dhr. Bart DESCAMPS
Bevrijdingslaan 201, 9200 Dendermonde
Tel. 052/25.18.35 – Fax 052/20.01.42
E-mail: bart.descamps@dds-verko.be

Uiterst tijdstip voor ontvangst inschrijvingen:
donderdag 8 november 2012, 10:00 u.

Welda Saey Steel

III.16) Aluminium werkboot

ELSENE - ZEEBRUGGE

Algemene offerteaanvraag voor de levering van een aluminium werkboot met aanhangwagen ten voordele van het Technisch Steun Team van de scheepvaartpolitie.
Leveringsadres: Marinebasis Zeebrugge, Sint-Jansdijk 1, Zeebrugge.

Foto: Van Vossen

Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: tot 31/05/2013.

Een inschrijver kan zich in voorkomend geval en voor welbepaalde opdrachten beroepen op de draagkracht van andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van zijn band met die entiteiten. In dat geval moet hij de aanbestedende overheid aantonen dat hij zal beschikken over de voor de uitvoering van de opdracht noodzakelijke middelen door overlegging van de verbintenis van deze entiteiten om de begunstigde dergelijke middelen ter beschikking te stellen.
Dit wordt gematerialiseerd door een door beide partijen schriftelijk ondertekende verklaring dat deze capaciteit zal aangewend worden voor de uitvoering van de opdracht.
Onder dezelfde voorwaarden kan een combinatie van inschrijvers zich beroepen op de draagkracht van de deelnemers aan de combinatie of die van andere entiteiten.

Gunningscriteria
  1. Prijs. Weging 35
  2. Ontwerp. Weging 20
  3. Gebruikte materialen. Weging 10
  4. Voortstuwing. Weging 15
  5. Elektrische installatie. Weging 10
  6. Aanhangwagen. Weging 8
  7. Waarborg. Weging 2.
Varianten worden geaccepteerd.

Bestek: DGS/DSA 2012 R3 370
gratis verkrijgbaar: Nadere inlichtingen
Federale Politie Directie van de Aankopen
Dhr. Hans VAN INGELGEM
Kroonlaan 145 B, 1050 ELSENE
Tel. 02/642.66.31 - Fax 02/642.66.04
E-mail: purchase.gpi@gmail.com

Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen:
donderdag 8 november 2012, 11:00 u.
bij de Directie van de Aankopen van de Federale Politie
"Kroontuinen", Kroonlaan 145
Blok B - 4de verdieping
1050 ELSENE
Indienen van de offertes: lokaal B4051 - Opening van de offertes: lokaal B4011.

Welda Saey Steel

III.17) Zeven of meer CNC verspaningsmachines

BRUSSEL

Opdracht van levering en operationeel in dienst stellen van CNC verspaningsmachines. Inschrijvingen mogen worden ingediend voor een of meer van volgende percelen
(Er worden geen varianten geaccepteerd.)
  1. Perceel 1: CNC draaibank met aangedreven gereedschappen met Siemens sturing 840D.
  2. Perceel 2: CNC bewerkingscenter met 3 gestuurde assen met Siemens sturing 840D.
  3. Perceel 3: CNC bewerkingscenter met 5 gestuurde positionerende assen met Siemens sturing 840D.
  4. Perceel 4: CNC draaibank met aangedreven gereedschappen met Heidenhain sturing 620.
  5. Perceel 5: CNC bewerkingscenter met 3 gestuurde assen met Heidenhain sturing 620.
  6. Perceel 6: CNC bewerkingscenter met 5 gestuurde positionerende assen met Heidenhain sturing 620.
Foto: Heidenhain

De machines zullen geplaatst worden in VDAB competentiecentra waar CNC verspaning wordt gegeven, verspreid over Vlaanderen. VDAB heeft de intentie in het kader van dit bestek vier machines van perceel 1, een machine van perceel 2, een machine van perceel 3 en een machine van perceel 6 aan te kopen.

Met toepassing van artikel 17, § 2, 2°, b van de Wet van 24 december 1993 heeft de VDAB – binnen een periode van drie jaar vanaf de sluiting van de opdracht – het recht om deze opdracht te herhalen voor gelijkaardige opdrachten. Hiertoe richt de VDAB een aangetekende brief aan de inschrijver.

Alle aangeboden machines moeten voldoen aan bepaalde basisvoorwaarden en worden dan verder beoordeeld aan de hand van de gunningcriteria op de bijkomende voorwaarden. Voor een gedetailleerde omschrijving van de opdracht verwijzen we naar deel 3, technische bepalingen, van het bestek.

Borgtocht: 5 % van de waarde van elke bestelde machine.
Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen:tot 90 dagen na 13/11/2012.

Deelnemingsvoorwaarden
  • Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 43 van het K.B. van 08/01/1996 betreffende de overheidsopdrachten.
  • De inschrijver voldoet aan de RSZ-verplichtingen.
  • De inschrijver draagt eveneens de verantwoordelijkheid dat ook zijn eventuele onderaannemers aan deze voorwaarden voldoen.
  • Het leveren en operationeel in dienst stellen van CNC gestuurde machines voor de metaalsector moet tot de core-business behoren van de inschrijver.
Taal die mag worden gebruikt bij inschrijvingen of verzoeken tot deelneming: Nederlands.

Gunningscriteria
  1. Kwaliteit van het aangeboden materiaal. Weging 100
  2. Kostprijs. Weging 100
  3. Opleiding en ondersteuning van het VDAB instructiepersoneel. Weging 10
  4. Interventiesnelheid. Weging 10
Bestek nr.: 2012/10271
gratis verkrijgbaar: Inschrijving
kan enkel elektronisch via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be.
Inschrijvingen op papier worden NIET aanvaard.
Meer informatie over elektronische indiening kan bekomen worden op
http://www.bestuurszaken.be/e-procurement-voor-bedrijven
Bij het bestek is evenwel ook een toelichtingsdocument gevoegd.

Nadere inlichtingen
VDAB - Extern Verzelfstandigd Agentschap
Dienst Aankopen
Keizerslaan 11, 1000 BRUSSEL
Van administratieve aard: dhr. Frank STERCKX – tel. 02/506.16.85
e-mail: frank.sterckx@vdab.be
Van technische aard: dhr. Wim COYSMAN – tel. 09/254.11.70 of 0499/54.17.13
e-mail: wim.coysman@vdab.be
Fax 02/506.15.00

Uiterst tijdstip voor ontvangst en openbare opening offertes:
dinsdag 13 november 2012, 11:00 u.
Plaats: Keizerslaan 11, 1000 BRUSSEL.

Met dank aan...
Valk welding
Thyssen Krupp
prima power
Buysmetal
BBMP
Plymovent
Plenso
Adorka

Voor alle vragen kan je bij ons terecht op het telefoonnummer 051/25 21 00 Adorka bvba Copyright © 2012 Metaal-info. Alle rechten voorbehouden.

U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u geregistreerd staat in de database van Metaalinfo en/of abonnee bent van het tijdschrift Metaalinfo.
Indien u deze nieuwsbrief niet langer wenst te ontvangen, klik dan hier