I) Uitnodiging |
|
Lees verder
|
|
|
II) Staalprijzen: plaatstaal blijft dalen – andere prijzen stabiliseren. |
|
Er blijkt uit de jongste prijsnoteringen dat er zich de jongste maanden een stabilisering van de materiaalprijzen voordoet. Lees verder ..
|
|
|
III) Speciale aanbestedingen of offerteaanvragen voor metaalbedrijven. |
|
- Leveren en plaatsen etagefietsrekken: Leuven, 25 oktober 2011.
- Smeedwerk – handgrepen in inox: Vissenaken, 25 oktober 2011
- Twintig trappenklimmers: Belgische stations NMBS, 26 oktober 2011.
- Compacte verplaatsbare rekken: Hasselt, 26 oktober 2011.
- Vijftien masten (type “kantelend”): Evere, 28 oktober 2011.
- Leveren van drinkwaterfonteinen: Antwerpen, 28 oktober 2011.
- Revisie brugcilinders hefbrug: Oudenaarde, 3 november 2011.
- Gasdichte persluchtdeuren: Machelen, 8 november 2011.
Verplicht plaatsbezoek: 26 oktober 2011 !
- Stadsmeubilair (hekken, gietijzeren bakken, banken, …): Ukkel, 8 november 2011.
- Telescopische tribune: Asse, 10 november 2011.
- Metalen rolluikkasten: Gent, 10 november 2011.
- Stadsmeubilair: korven in gietijzer: Ukkel, 10 november 2011.
- Metaalwerken in sporthal: Zwevegem, 14 november 2011.
- Fietsenberging: Retie, 15 november 2011.
- Telescopische tribune: Haacht, 17 november 2011.
- Drie mobiele containerspersen: Sint-Pieters-Woluwe, 21 november 2011.
Verplicht plaatsbezoek op 26 oktober 2011 !
- Mechanisch en oleohydraulisch onderhoud en herstellingen: Willebroek, 25 november 2011.
- Levering van aluminium: Evere, 29 november 2011.
|
|
|
IV) Handelsvoorstel |
|
Het Hongaars bedrijf 'CARANT Antenna Kft.' produceert alle soorten communicatie antennes. Ze staan in voor de montage, het CNC draaien (Computer Numerical Control) en hebben een geaccrediteerd laboratorium. Carant zoekt een Vlaamse partner om mee samen te werken zowel in de productie als de assemblage van antennes, maar zijn ook geïnteresseerd in een joint-venture. Meer informatie over dit bedrijf alsook over het investeringsproject vindt u door te klikken op volgende links: Carant_supplier profile_antenna manufacturing_cable assembling_CNC turning.pdf
Carant_Investment Site.pdf |
|
|
|
I) Combinatie Welding Week en Metal & Plastic SubcontractingAutomatisering helpt lasproductie vooruit Tijdens de vakbeurs Welding Week wordt er niet enkel gefocust op lastechnologie en innovatie, maar komt ook het automatiseringsluik aan bod. Producenten en verdelers van lasrobots zijn verspreid te vinden over de beursvloer. Aandacht wordt ook besteed aan de handelingen die het eigenlijke laswerk voorafgaan en volgen. Hierbij denken we dan onder andere aan manipulatoren, portaalrobots, visiesystemen, ... Verder kan u er ook toepassingen en machines terugvinden voor het snijden van allerhande materialen, lashulpmiddelen, gassen, safety tools, ...
Demonstraties Bijzonder spectaculair zal het er ongetwijfeld aan toe gaan in zaal 4 van Antwerp expo. Daar zullen op geregelde tijdstippen professionele onderwaterlassers een staaltje van hun kunnen tentoon spreiden. De Pipe Tech Academy staat in zaal 1 garant voor regelmatige demonstraties pijpfitten en pijplassen, een gespecialiseerde tak binnen het lassen.
Metal & Plastic Subcontracting Met meer dan 50 exposanten lijkt deze beurs een nieuwe lancering te hebben gevonden. Bovendien vormen de aanwezige bedrijven de top van de Belgische industriële toelevering in metaal en plastics. Het hoogstaand seminarieprogramma biedt ook voor bezoekers uit de metaalsector heel wat interessante presentaties. Zo staan er onder andere lezingen gepland rond het werken met samengestelde plaat, hogesterktestaal en wrijvingsroerlassen. Ook is er aandacht voor moderene productiemethoden en technologieën in sessies rond Digital Factory en Quick Response Manufacturing.
Welding Week opent de deuren van dinsdag 18 tot en met vrijdag 21 oktober. Metal & Plastic Subcontracting ontvangt bezoekers op donderdag 20 en vrijdag 21 oktober. Beide beurzen vinden plaats in Antwerp Expo, en zijn gratis te bezoeken. Meer info op www.easyfairs.com
|
Grondstoffen houden grotere prijsdalingen tegenDe prijzen voor plaatstaal staan onder druk. De warmgewalste dunne platen zijn sinds juni met 10 % gedaald. Eén en ander is te verklaren door de dalende vraag bij de Europese staalfabrikanten. Veel van hun afnemers bouwen hun voorraad af vooraleer ze nieuwe bestellingen plaatsen, speculerend op nog verdere prijsdalingen.
Normaal zou er een forse prijsdaling voor alle staalsoorten moeten gebeuren. De almaar stijgende prijs van de grondstoffen (vooral ijzererts) houden de prijzen echter nog op bijna hetzelfde niveau als begin 2011. De vraag naar grondstoffen uit China en andere opkomende landen heeft al een tijdje een einde gemaakt aan de tijdens de vorige eeuw gestaag dalende kosten van de grondstoffen voor de afnemers in het Westen. Tegenwoordig is er een opbod tussen het Westen en die opkomende landen om die grondstoffen aan te kopen. Het Westen dreigt die strijd te verliezen.
Bij de kunststoffen houdt de scherp stijgende prijs van de aardolieproducten dan weer een prijsdaling tegen.
Voor de huidige ferro- en nonferro- en kunststofprijzen: zie: http://www.metaalinfo.be/metaalinfo/referteprijzen.asp
|
III.1) Leveren en plaatsen etagefietsrekkenLeveren en plaatsen van etagefietsrekken in de ondergrondse fietsenparking Fochplein te Leuven. Aantal: 450 à 550 + 20 plaatsen. De GEMETEN hoogte van de fietsparking bedraagt:
- tegen de muren / glazen wand: 2,88 meter
- in het midden van de fietsparking: 2,95 meter.
Borgsom bij toewijzing: 5 % van het inschrijvingsbedrag.
Dossier nr. 2011044130 De aanbestedingsdocumenten zijn uitsluitend te bekomen door voorafgaande storting van 10-EUR op de bankrekening nummer 091-0119596-24 van de stad Leuven (IBAN: BE81.0910.1195.9624 - BIC: GKCCBEBB), met vermelding van 'bestek fietsrekken'. Na ontvangst van de storting worden de documenten met de post opgestuurd.
Het bestek ligt ter inzage bij het stadsbestuur Leuven, Professor Van Overstraetenplein 1, 3000 Leuven (balie inkomhal)
Nadere inlichtingen Stad Leuven dhr. Yves VERMAELEN Professor Van Overstraetenplein 1, 3000 LEUVEN tel. 016/27.25.40 – fax 016/27.29.59 e: yves.vermaelen@leuven.be
Uiterst tijdstip voor ontvangst en openbare opening inschrijvingen: dinsdag 25 oktober 2011 te 11:00 u. in Stadskantoor Leuven, Professor Van Overstraetenplein 1, 3000 Leuven (gelegen naast station Leuven - samenkomst aan de balie in de inkomhal).
|
III.2) Smeedwerk - handgrepen in inoxAanbesteding met betrekking tot de renovatie van de pastorie (fase 1) en uitbreiding ervan met lokalen voor de parochiegemeenschap. Plaats: Kronkelweg 1, Vissenaken. Er worden 13 percelen openbaar aanbesteed waaronder perceel 8: smeedwerk - handgrepen in inox.
Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: 240 dagen;
Deelnemingsvoorwaarden
- Passende bankverklaring betreffende de kredietwaardigheid in verhouding tot de waarde van het inschrijvingsbedrag.
- Geen erkenning vereist op basis van de raming (een erkende inschrijver voegt wel zijn getuigschrift van erkenning bij de offerte).
Dossier nr. spv09 te bekomen aan 75-EUR door:
- persoonlijk af te halen tegen contante betaling bij de architect in de Sint-Pietersstraat 7, 3300 Vissenaken, tel. 016/81.34.91, tijdens de kantooruren na afspraak;
- of schriftelijk te bestellen op het adres van de architect; gelieve duidelijk het perceel te vermelden en bij uw aanvraag een doorstreepte cheque te voegen op naam van architectenbureau Joris Gijsenberg bv-bvba, Sint-Pietersstraat 7, 3300 Vissenaken.
- of overschrijving op het rekeningnummer 734-0241248-18 op naam van architectenbureau Joris Gijsenberg bv-bvba, Sint-Pietersstraat 7, 3300 Vissenaken met duidelijke vermelding van “perceel 8 en uw eigen BTW-nummer”.
Het dossier ligt ter inzage na telefonische afspraak op het adres van de architect.
Nadere inlichtingen Architectenbureau Joris Gijsenberg bv-bvba Sint-Pietersstraat 7, 3300 Vissenaken Tel. 016/81.34.91 - fax 016/81.64.91 E-mail: info@jorisgijsenberg.be
Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen: dinsdag 25 oktober 2011 te 14:00 u. op het adres van de aanbestedende overheid: Kerkraad Sint-Pietersbanden, Kronkelweg 1, 3300 Vissenaken.
|
III.3) Twintig trappenklimmersBelgische stations - NMBSiBOT 4000 Mobility System
Onderhandelingsprocedure voor de levering van 20 trappenklimmers voor mensen met een beperkte mobiliteit op diverse locaties van het Belgisch grondgebied. Geraamde waarde: 210.000 EUR.
Borgtocht bij bestelling: 5 % van de waarde van de opdracht. Betaling factuur: 50 kalenderdagen na aanneming van de levering.
Deelnemingsvoorwaarden
- een recent RSZ-attest;
- een attest waaruit blijkt niet in staat van faling of in liquidatie te verkeren;
- algemene bedrijfspresentatie en opgave van het aantal tewerkgestelde personeelsleden en hun kwalificatie;
- omzet + winst/verlies-resultaten over de laatste 3 jaar (opgave in tabelvorm; eventueel aangevuld met de jaarrekeningen);
- referentielijst betreffende de levering van de gevraagde installaties aan andere bedrijven (max. over 5 jaar) + vermelding van deze firma's en de betrokken contactpersonen. De kandidaat moet in staat zijn om het onderhoud van het geleverde materiaal alsook de interventies erop te garanderen.
Elektronische kandidaturen zijn niet toegestaan. Enkel de geselecteerde kandidaten zullen het bestek ontvangen en mogen een offerte indienen.
Dossier nr. SNCB-CS-c22/0000108051-F05_0 NMBS-Central Support dhr. Serge VAN MECHELEN Hallepoortlaan 40, 1060 SINT-GILLIS tel. 02/528.36.12 - fax 02/528.38.89 e: serge.vanmechelen@sncb.be bij wie ook nadere inlichtingen te krijgen zijn.
Uiterst tijdstip voor ontvangst kandidaturen: woensdag 26 oktober 2011 te 12:00 u.
|
III.4) Compacte verplaatsbare rekkenAlgemene offerteaanvraag betreffende het voorzien in, de levering van en de plaatsing van compacte verplaatsbare rekken in het nieuwe gerechtsgebouw te Hasselt. Uitvoeringstermijn: 180 dagen (vanaf de gunning van de opdracht). Opgelet: verplicht plaatsbezoek op woensdag 26 oktober 2011. Infosessie: dinsdag 8 november 2011. Dossier JUST-DGOJ-DLOGICTOJ-2011/ROJ31/HASSELT/RAYONNAGES MOBILES COMPACTS-F02_0 gratis verkrijgbaar tot 25 oktober 2011, 16:00 u. bij Directoraat-Generaal Rechterlijke Organisatie Dhr. Stefan VERMESEN Directie Infrastructuur en Ondersteuningsdiensten, Dienst Infrastructuur Waterloolaan 115, 1000 BRUSSEL Tel. 02/552.28.43 – fax 02/552.27.72 E-mail: Rebecca.darville@just.fgov.be
Nadere inlichtingen FOD Justitie, DGRO-Dienst Infrastructuur Mevr. Ilse DE SAEDELEER Waterloolaan 115, 1000 BRUSSEL Tel. 02/552.26.76 – fax 02/552.27.72 E-mail: ilse.desaedeleer@just.fgov.be
Uiterst tijdstip voor ontvangst deelnemingsaanvragen woensdag 26 oktober 2011, 16:00 u. Openbare opening: dinsdag 22 november 2011, 14:30 u., Waterloolaan 80, 1000 Brussel.
|
III.5) Vijftien masten (type kantelend)Overeenkomst betreffende de aankoop en het onderhoud (verplichte optie) van 15 masten van 10 meter ten voordele van meteostations van de Meteo Wing van Defensie te Beauvechain, Chièvres, Elsenborn, Florennes, Kleine-Brogel, Koksijde, Semmerzake, Casteau, Helchteren en Goetsenhoven.
Onderhoud vanaf 2012 (verplichte optie) voor onbepaalde duur. (Optie: onderhoud vanaf 2014 gedurende 24 maanden.) Geraamde waarde zonder btw: 17.000 à 17.500 EUR. Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: tot 30 maart 2012.
Infovergadering: teneinde alle dubbelzinnigheden betreffende het bestek te vermijden wordt een infovergadering georganiseerd. De aanbestedende overheid zal aan de gekende kandidaat-inschrijvers een verslag sturen met de behandelde vragen en antwoorden.
Gunningscriterium: laagste regelmatige offerte.
Dossier nr. MRMP-C/A-1CA303-F02_0 (bestek 1CA303 + offerteformulier + typeverklaring
- kan gratis worden gedownload op https://enot.publicprocurement.be
- of gratis via e-mail en per kerende bekomen worden onder de vorm van een pdf-file en 2 doc-files bij ons redactiesecretariaat: tel. 051/25.21.00 of mail naar: metaalinfo@adorka.be (met vermelding “35-05”).
Nadere inlichtingen MRMP-C/A - Algemene Directie Material Resources Divisie Overheidsopdrachten - Sectie CIS - Ondersectie Verwerving Cdt Patrick DHAEYER of Thierry DARDENNE Everestraat 1, 1140 EVERE tel. 02/701.36.75 – fax 02/701.73.49 e: patrick.dhaeyer@mil.be of thierry.dardenne@mil.be
Uiterst tijdstip voor ontvangst en niet-openbare opening inschrijvingen: vrijdag 28 oktober 2011, 10.30 u.
|
III.6) DrinkwaterfonteinenRaamcontract voor het leveren van drinkwaterfonteinen in verschillende locaties van de verschillende bedrijfseenheden van de stad Antwerpen. Duur raamcontract: 48 maanden.
Borgtocht: 5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental.
Deelnemingsvoorwaarde Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in het K.B. van 8 januari 1996.
Gunningscriteria
- Prijs. Weging: 65.
- Kwaliteit en onderhoudsvriendelijkheid. Weging: 25.
- Esthetiek. Weging: 10..
Bestek nr. GAC 2011.814
Nadere inlichtingen GAC-leveringen Dhr. Jean LAMBERT Francis Wellesplein 1, 2018 ANTWERPEN Tel. 03/338.25.00 – fax 03/338.20.30 E-mail: OCMW_GAC_Leveringen@ocmw.antwerpen.be
Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen: vrijdag 28 oktober 2011, 10.30 u. in GAC Secretariaat, Den Bell, Toren 0213, Francis Wellesplein 1 te Antwerpen.
|
III.7) Revisie brugcilindersRevisie van de brugcilinders van hefbrug te Oudenaarde. Uitvoeringstermijn: 500 werkdagen. Raming kostprijs: 500.000 euro.
Deelnemingsvoorwaarde
- erkenning in categorie K (Mechanische uitrustingen), K1 of K3, klasse 4
- registratie vereist.
Dossier nr. A B S-MDM/11G08-F02_0
- tegen contante betaling (cash) van 30,41 euro bij Waterwegen en Zeekanaal nv, afdeling Bovenschelde, Nederkouter 28, 9000 GENT en Waterwegen en Zeekanaal nv, Oostdijk 110, 2830 WILLEBROEK.
- of na overschrijving van de som van 40,09 euro (incl. BTW), op rekeningnr. 435-4528321-53 van Waterwegen en Zeekanaal NV, Oostdijk 110, 2830 WILLEBROEK, met vermelding van “besteknr. MDM/G1108”. De aanbestedingsdocumenten zullen u dan bezorgd worden na boeking van de overschrijving.
- via de website van Waterwegen & Zeekanaal NV onder de rubriek "bestekken" (www.WenZ.be) tegen betaling van 20,70 € met kredietkaart (Visa, Mastercard); keuze uit "elektronische versie" of "elektronische en papieren versie".
- De samenvattende opmetingsstaat kan ook bekomen worden (na betaling ÓF overschrijving) via e-mail: mailto:gunther.vandenberghe@wenz.be (tel.: 09-268 02 75).
Nadere inlichtingen Agentschap Wegen en Verkeer - afdeling Elektromechanica en Telematica ir. Hans DUPREZ Anna Bijnsgebouw 9de verdieping, Lange Kievitstraat 111-113 B 43, 2018 ANTWERPEN E-mail: hans.duprez@mow.vlaanderen.be
Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen: donderdag 3 november 2011, 11:00 u.
|
III.8) Gasdichte persluchtdeurenTransgene inrichting stallen B en D – Gasdichte persluchtdeuren, Kerklaan 68 te 1830 MACHELEN. Alle ophangingen en bevestigingen voor de deuren, leidingen, bekabeling e.d. zijn inbegrepen in onderhavige aanneming, inclusief alle horizontale en verticale hulpprofielen. De meeste persluchtdeuren worden in nieuw te bouwen wanden voorzien. Enkel de deuren voor de diereninkom van stal B en D en de deuren voor de besmette technische ruimte van de beerput van stal B zijn in te bouwen in bestaande wanden. Alle sloopwerken ten behoeve van het inbouwen van deze deuren dienen in onderhavige aanneming te worden voorzien.
Uitvoeringstermijn: 250 dagen.
Plaatsbezoek verplicht De inschrijvers moeten verplichtend de plaatsen bezoeken waar de werken uitgevoerd moeten worden. De geleide bezoeken vinden plaats op woensdag 26 oktober 011 vanaf 13.00 uur Plaats van de afspraak: CODA (Centrum voor Onderzoek in Dierengeneeskunde en Agrochemie) Kerklaan 68 te 1830 Machelen. Na het bezoek zal aan de inschrijver een attest gegeven worden. Dit attest moet verplicht bij de offerte gevoegd worden. Het staat de inschrijvers vrij bij deze gelegenheid vragen te stellen betreffende de bestaande toestand. De inschrijver die zijn offerte indient, erkent ingevolge dit plaatsbezoek:
- alle nuttige informatie ontvangen te hebben om de omvang van de opdracht te begrijpen;
- zich rekenschap te hebben gegeven van alle bijzonderheden van de uitvoering van de opdracht;
- het bedrag van zijn offerte te hebben berekend, rekening houdend met deze kennis van de opdracht en met de middelen die ingezet dienen te worden voor der perfecte uitvoering ervan.
Deelnemingsvoorwaarden
- Erkenning: ondercategorie D20 (metalen schrijnwerk)– Klasse 4
- Referenties (zie bijzonder bestek).
Gunningscriterium: laagste prijs.
Dossier nr. RDGB-2011/210674/171A-F02_0
Nadere inlichtingen Van Looy Group nv dhr. Peter DOCKX Noordersingel 19, 2140 Borgerhout tel. 03/235.35.08 – e: peter.dockx@vanlooy.com
Uiterst tijdstip voor ontvangst en openbare opening inschrijvingen: dinsdag 8 november 2011, 11:00 u. FAC Philipssite 3a/bus 5- 6de verdiep – aanbestedingszaal – 3001 Heverlee.
|
III.9) Stadsmeubilair (hekken, gietijzeren bakken, banken, …)Aankoop van stadsmeubilair, verdeeld over 7 percelen. Uitvoeringstermijn: 120 dagen.
Percelen en eventuele borgtocht van 5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental:
- Perceel 1: 50 hekken (VH). Geen borgsom.
- Perceel 2: 50 palen type 1(VH). Geen borgsom.
- Perceel 3: palen type 2. Wel borgtocht.
- Perceel 4: 20 papierbakken 60 liters (VH)). Geen borgtocht
- Perceel 5: 50 gietijzer papierbakken 80 liters type 1 (VH)). Borgtocht.
- Perceel 6: 27 gietijer papierbakken type 2 (VH)). Borgtocht.
- Perceel 7: 5 banken (VH). Geen borgtocht.
Nota: VH = vermoedelijke hoeveelheid.
Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: 120 dagen.
Deelnemingsvoorwaarde: RSZ-attest (tot en met 2e kwartaal 2011).
Gunningscriterium: laagste prijs.
Dossier: MOBU11 gratis te verkrijgen bij: Gemeente Ukkel Mevr. Sylvie DEGRÉ Jean Vander Elstplein 29, 1180 UKKEL tel. 02/348.65.94 – fax 02/348.65.44 – e: voirie02@uccle.be bij wie ook nadere inlichtingen kunnen ingewonnen worden.
Uiterst tijdstip voor ontvangst inschrijvingen en opening: dinsdag 8 november 2011 te 11:00 u. in de Vergaderzaal van de Gemeente Ukkel, Auguste Dansestraat 25, 2e verdieping.
|
III.10) Telescopische tribuneAlgemene offerteaanvraag: telescopische tribune voor cultureel centrum (perceel 9), Huinegem 2. Uitvoeringstermijn: 7 kalendermaanden.
Gunningscriteria
- Technische waarde en kwalieit: 50 punten.
- Kostprijs: 40 punten.
- Klantenservice en technische bijstand: 10 punten.
Dossier L940.9 te bekomen na overschrijving van 148,33 (98,33 + 50,00 euro verzendkosten, incl. BTW) op rekeningnummer BE16.4470.0747.4274 van Architectenbureau Van Acker & Partners met vermelding van 'Telescopische Tribune - CC Asse'.
Nadere inichtingen Architectenbureau Van Acker & Partners Arch. Sarah WYSEUR Congreslaan 36, 9000 GENT tel. 070/23.39.27 – fax 070/23.39.29 e: s.wyseur@avapartners.be
Uiterst tijdstip voor ontvangst offertes en opening: donderdag 10 november 2011 te 16:00 u. in de 'schepenzaal' van het gemeentehuis Asse, Gemeenteplein 1.
|
III.11) Metalen rolluikkastenRaamcontract voor het leveren van metalen rolluikkasten ten behoeve van diverse stadsdiensten, het Departement Onderwijs en Opvoeding en de Stadsbedrijven gedurende een periode van 1 jaar. Geraamde waarde: 171.074,38 EUR. Borgtocht bij toewijzing: 5 % van de geraamde totale opdracht.
Gunningscriteria
- Kwalitatieve eigenschappen: 35 punten.
- Prijs: 50 punten.
- Esthetische beoordeling: 5 punten.
- Milieucriteria: 10 punten.
Dossier nr. BB 2011-064/FMAB/ED/BU gratis te bekomen tot 4 november 2011 bij Stadswinkel - Administratief Centrum Stad Gent (gelijkvloers) Woodrow Wilsonplein 1. Tel. 09/266.70.40 – e: stadswinkel@gent.be
Nadere inlichtingen Stad Gent - Departement Facility Management Mevr. Carine D’HOOGE Hof van Ryhove, Onderstraat 22, 9000 GENT tel. 09/266.59.32 - fax. 09/266.59.39 e: carine.dhooge@gent.be
Uiterst tijdstip voor ontvangst offertes en openbare opening: donderdag 10 november 2011 te 10:00 u. in het Stadhuis, Botermarkt 1 te Gent.
|
III.12) Stadsmeubilair : korven in gietijzerFoto: Norcor
Leveren van korven (permanente afvalkorven) in gietijzer. Leveringsplaats: garage, Bosniëstraat 42 te 1060 Sint-Gillis.
Borgtocht bij toewijzing: 5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental.
Deelnemingsvoorwaarden
- Een verklaring op de eer zich niet te bevinden in één van de uitsluitingsgevallen bepaald onder artikel 43 van het K.B. van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten.
- RSZ-attest.
Gunningscriterium: laagste prijs.
Dossier nr. 4080 kan tot en met 10 november 2011, 10:00 u., gratis bekomen worden bij Gemeente Sint-Gillis Dhr. Edmond PLASMAN Van Meenenplein 39, 1060 SINT-GILLIS tel. 02/536.02.87 – fax 02/536.02.85 e: eplasman@stgilles.irisnet.be bij wie ook nadere inlichtingen te verkrijgen zijn.
Uiterst tijdstip voor ontvangst inschrijvingen: donderdag 10 november 2011 te 10:00 u. Opening inschrijvingen: maandag 14 november 2011 te 10:00 u. in het Stadhuis.
|
III.13) Metaalwerken in sporthalDe uit te voeren opdracht omvat de renovatie van de sporthal, betreft lot 2: metaalwerken, gelegen te Zwevegem, Bekaertstraat 4.
Uitvoeringstermijn: 15 dagen. Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: 120 dagen. Borgtocht bij toewijzing: 5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental.
Deelnemingsvoorwaarden
- RSZ-attest;
- erkenning in categorie D of F, klasse 1.
- andere voorwaarden vermeld in het bestek.
Gunningscriterium: laagste prijs.
Dossier nr. 2011/044 (bestek en plannen) De aanbestedingsdocumenten liggen ter inzage en zijn te koop op het bureel van de ontwerper: TV Architecten Deryckere & Moerman p/a Vlietmanstraat 71, 8870 Izegem Tel. 051/30.76.64 – fax 051/30.76.68 email: info@archmoerman.be
Kostprijs van het dossier (inclusief verzendingskosten): 40,00 EUR + btw 6% = 42,40 EUR. Over te schrijven voor 10 november op het rekeningnummer BE81. 0016. 1752.5924 van TV Architecten Deryckere & Moerman met vermelding "ADM1108 - Lot 2: METAALWERKEN".
Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening offertes: maandag 14 november 2011, 11:00 u. Sportpunt 2, Bekaertstraat 4 te 8550 Zwevegem.
|
Bouwen van een fietsenberging ((stalen structuur, dak in lichtdoorlatende polyesterplaten, zonder wanden) voor lagere school. Incl. grond- en funderingswerken, rioleringswerken. Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: 120 dagen.
Deelnemingsvoorwaarden
- erkenning categorie D of F, klasse 1: kopie van erkenning;
- kopie van registratie;
- lijst van eventuele onderaannemers;
- RSZ-attest (geen kopie) 2e kwartaal 2011.
Gunningscriteria
- Prijs: 50 punten.
- Technische waarde van de offerte; conformiteit met bestek: 35 punten.
- Volledigheid van de offerte op gebied van documentatie: 5 punten.
- Volledigheid van de offerte op gebied van technische details: 5 punten.
- Volledigheid van de offerte op gebied van referenties: 5 punten
Dossier nr. 06-43fb
- Bij afhaling op kantoor van de architect: tegen contante betaling: 32,67euro.
- Per Post na voorafgaande overschrijving van 32,67 + 8,03 euro verzendingskosten = 40,70 euro op rekeningnummer 001-4767159-73 op naam van GROT bvba met vermelding: “Aanbestedingsdossier 06-43fb FIETSENBERGING”.
Nadere inlichtingen G.R.O.T. Architecten bvba Tramwissel 2, 2360 OUD-TURNHOUT Tel. 0 14/45.35.64 – fax 0 14/45.35.72 info@grotbvba.be
Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen: dinsdag 15 november 2011 te 15:00 u. in Zaal De Zwarte Neet van het gemeentehuis te Retie Markt 1, 2470 - Retie
|
III.15) Telescopische tribuneLeveren en plaatsen van een telescopische tribune. Uitvoeringstermijn: 4 maanden. Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: 180 dagen. Borgtocht bij toewijzing: 5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental.
Gunningscriteria
- Leveringstermijn: 10 punten.
- Esthetisch en functioneel karakter: 10 punten.
- Prijs: 60 punten.
- Referenties en attesten opdrachtgevers: 10 punten.
- Onderhoud, jaarijkse onderhoudskost en opleiding: 10 punten.
Dossier nr. 2011.02/AGB kan aangekocht worden mits voorafgaande storting van 100-EUR op rekeningnummer 001-3694340-74 van Grontmij Vlaanderen nv, 2800 Mechelen.
Nadere inlichtingen THV Lava/Grontmij dhr. Jean JACOBS Stationsstraat 51, 2800 MECHELEN tel. 015/45.13. 00
Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen: donderdag 17 november 2011 te 17:00 u. in trouwzaal van het Gemeentehuis, Wespelaarsesteenweg 85.
|
III.16) Drie mobiele containerpersenLevering en montage van drie containerpersen.
Het voorwerp van de opdracht is de levering en montage van drie containerpersen voor een periode van twee jaar. Het gaat om een mobiel perstoestel waarmee allerlei afval in de open containers van 28 à 36 m³ kan worden samengeperst. Onderstel in profielstaal en gelaste staalplaten.
Het Agentschap zal bestellingen plaatsen naar gelang van zijn noden en, desgevallend, van de aanvragen van de gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, zonder dat het ertoe gehouden is om de vermoedelijke hoeveelheden integraal te bestellen. De kennisgeving aan de inschrijver van de goedkeuring van zijn offerte verbindt dus het Agentschap (of een gemeente van het Gewest) niet om bij hem een bestelling te plaatsen voor een minimum totaalbedrag en de leverancier verwerft niet het recht om deze hoeveelheden te leveren door het sluiten van deze opdracht.
Dossier nr. ST (ARP)-11/898-F02_0
- gratis downloadbaar na registraties van website www.netbrussel.be (klikken op "infos" en dan op "overheidsopdrachten").
- of gratis via e-mail en per kerende bekomen worden onder de vorm van een pdf-file bij ons redactiesecretariaat: tel. 051/25.21.00 of mail naar: metaalinfo@adorka.be (met vermelding “35-16”).
Nadere inlichtingen GAN - Technische Dienst dhr. Mathieu VREBOSCH de Broquevillelaan 12, 1150 SINT-PIETERS-WOLUWE Fax: 02/780.28.17 E-mail: Mathieu.Vrebosch@bruxelles-proprete.be
Uiterst tijdstip voor ontvangst en opening inschrijvingen: maandag 21 november 2011 te 10:00 u. De Broquevillelaan 12 te 1150 Sint-Pieters-Woluwe.
|
III.17) Mechanisch en oleohydraulisch onderhoud en herstellingenDeze opdracht heeft als voorwerp de leveringen en de werken voor het onderhoud, de herstellingen en vernieuwingen van de mechanische en oleohydraulische uitrustingen van de kunstwerken langsheen de kanalen gelegen in het ambtsgebied van de afdeling Zeekanaal, zijnde het Zeekanaal Brussel – Schelde, Kanaal Leuven – Dijle, Kanaal naar Charleroi (het Vlaams gedeelte) en Netekanaal voor de duur van 1 jaar.
Borgtocht bij toewijzing: 5 % van de oorspronkelijke aannemingssom (excl. btw). Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: 180 dagen vanaf de datum van ontvangst van de inschrijvingen.
Deelnemingsvoorwaarden
- De Belgische inschrijver toont aan dat hij zich niet in één van de gevallen van uitsluiting volgens art. 69 bevindt, door het voorleggen van:
- een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een ge-rechtelijke- of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat de betrokkene niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf bepaald in art. 69, § 1 en 2,
- een attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie waaruit blijkt dat de betrokkene in orde is met de betaling van zijn belastingen (directe belastingen en btw).
Deze attesten zijn niet ouder dan 3 maanden te rekenen vanaf de datum van de opening van de offertes.
- Erkenning in categorie K (Mechanische uitrustingen) of ondercategorie K1 Uitrustingen van kunstwerken en industriële mechanica), klasse 4.
- Een passende bankverklaring of het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico’s. De bankverklaring kan volgende vorm aannemen:
- “Met betrekking tot: Overheidsopdracht n° ..., gepubliceerd in ..., op datum van..... Hierbij bevestigen wij U dat de (naam ...) onze cliënt is sinds (datum ...). Wat betreft de financiële relatie bank-cliënt. De financiële relaties die wij onderhouden met (naam van de vennootschap...) hebben tot op he-den, (datum ...), beantwoord aan onze verwachtingen. Op basis van de gegevens waarover onze bank vandaag beschikt hebben wij geen ongunstige elementen vastgesteld en de (naam van de vennootschap...) heeft tot op heden, voor zover wij kunnen nagaan en met betrekking tot de ons gekende contracten en projecten, de financiële capaciteit gehad om de contracten of projecten uit te voeren die haar werden toegewezen. De (naam van de vennootschap ...) geniet ons vertrouwen.”
- Ofwel: onze bank stelt op dit ogenblik volgende kredietlijnen ter beschikking van deze vennootschap (alleen vermelden met de voorafgaande schriftelijke toestemming van de klant...).
- Ofwel: onze bank stelt op dit ogenblik kredietlijnen ter beschikking van de vennootschap.
- Ofwel: onze bank is bereid eventuele kredietaanvragen of een aanvraag voor borgstelling met het oog op de uitvoering van de opdracht te onderzoeken.
- Ofwel: (geen van de drie voorafgaande verklaringen). Deze verklaring houdt geen verbintenis in van onzentwege voor de toekomst en onze bank neemt dienaangaande geen enkele verantwoordelijkheid. Wat betreft de notoriëteit van de cliënt: De (naam van de vennootschap ...) bekleedt een belangrijke plaats(ofwel: is actief) in de sector van ... Tot op heden en voor zover we konden nagaan heeft ze een uitstekende (ofwel: goede) technische reputatie en is gebleken dat ze werd geleid door bekwame en achtbare personen. De bank kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de juistheid en de volledigheid van haar verschafte informatie. De feiten die in de toekomst deze verklaring zouden beïnvloeden kunnen u niet automatisch worden meegedeeld. Opgemaakt te ... op .... Handtekeningen: ....”.
- Indien de inschrijver om gegronde redenen niet in staat is de gevraagde referenties voor te leggen kan hij zijn financiële en economische draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
- Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemers van werken, tonen de inschrijvers hun technische bekwaamheid aan door de volgende referentie(s):
- Studie- en beroepskwalificaties van de aannemer en/of van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van de verantwoordelijke(n) voor de leiding van de werken;
- Een lijst van de belangrijkste werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar (jaar 2007-2011 geen andere jaren), waaruit zijn ervaring in de bedoelde materie moet blijken en die worden gestaafd met getuigschriften van goede uitvoering. Deze getuigschriften vermelden:
- de inhoud van de opdracht,
- het bedrag van de opdracht,
- de uitvoeringsperiode van de opdracht,
- de naam en contactgegevens van een contactpersoon bij het bedrijf, de in-stelling of de organisatie waarvoor de opdracht werd verricht,
- of de werken werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht.
Bij ontstentenis van getuigschriften of in geval van werken voor particulieren, kunnen de werken worden gestaafd door een verklaring op erewoord van de inschrijver zelf.
- Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waar-over de aannemer zal beschikken voor de uitvoering van het werk;
- Een verklaring waarin de technici of de technische diensten vermeld worden die, al dan niet deel uitmakend van de onderneming, ter beschikking zullen staan van de aannemer voor de uitvoering van het werk.
Als de inschrijver zich beroept op de draagkracht van andere entiteiten en de behoorlijk ondertekende verbintenis met deze entiteiten niet bij de offerte is gevoegd, kan de aanbestedende overheid deze offerte onregelmatig verklaren. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor ten aanzien van de opgegeven referentielijst van uitgevoerde werken rekening te houden met haar eigen ervaring met de betrokken inschrijver alsook onderzoek te verrichten inzake de opgegeven referentieopdrachten bij andere entiteiten.
Gunningscriterium: laagste prijs.
Dossier nr. AZK-BB 1770 te bekomen aan 36,75 EUR elke werkdag van 9:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 16:00 uur op de volgende adressen:
- Waterwegen en Zeekanaal NV, Oostdijk 110 te 2830 Willebroek. Tel. 03/860.62.11 – fax 03/860.63.03 ;
- Afdeling Bovenschelde, Nederkouter 28, 9000 Gent. Tel. 09/268.02.11 – fax 09/268.02.72.
Betalingen: aan de kas of door overschrijving op rekeningnr. 435-4528321-53 van Waterwegen en Zeekanaal nv, Oostdijk 110, 2830 Willebroek onder vermelding van het besteknummer: “BB 1770”. De aanbestedingsdocumenten worden verzonden na boeking van de overschrijving.
De aanbestedingsdocumenten zijn ook verkrijgbaar via het elektronische loket op de website van Waterwegen en Zeekanaal nv:
http://www.wenz.be/bestekken.html of http://e-loket.wenz.be/konakart/Welcome.do U kunt ze daar tegen betaling met kredietkaart (Visa, Mastercard) downloaden en enventueel ook laten opsturen.
Nadere inlichtingen Waterwegen en Zeekanaal nv Afdeling Zeekanaal ing. Paul THYS, celhoofd Oostdijk 110, 2830 WILLEBROEK Tel. 03/860.62.33 - E-mail: paul.thys@wenz.be
Uiterst tijdstip voor ontvangst en openbare opening inschrijvingen: vrijdag 25 november 2011 te 11:00 u. bij Waterwegen en Zeekanaal nv, Oostdijk 110 te 2830 Willebroek (vergaderzaal IJZER).
|
III.18) Aankoop en levering van aluminiumMeerjarige overeenkomst (01/01/2012 - 31/12/2015) tegen prijslijst voor de aankoop en levering van aluminium. Geraamde totale waarde van de aankopen voor de gehele duur van de raamovereenkomst: 633.742,36 EUR, zonder BTW.
Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen: 120 dagen vanaf de datum van ontvangst van de inschrijvingen.
Gunningscriteria
- Prijs: 50 punten.
- Logistiek – techniek: 50 punten.
Dossier nr. MRMP-S/AM-12SM525-F02_0 gratis te verkrijgen bij: MRMP-S/AM - Algemene Directie Material Resources Division Marchés Publics - Section "Support Systems" Ondersectie Support Products Lt. Kris VANHEES Eversestraat 1, 1140 EVERE Tel. 02/701.32.08 – fax 02/701.45.22 E-mail: kris.vanhees@mil.be bij wie ook nadere inlichtingen kunnen bekomen worden.
Uiterst tijdstip voor ontvangst en openbare opening inschrijvingen: dinsdag 29 november 2011 te 11:00 u.
|
|
|
Met dank aan...
|